Laatste blok

De Stuurgroep Aalmarkt vergadert. ’t vlot lekker. We buigen ons over het 3e en laatste deel van het Aalmarkt-project. Het concept-VO wordt gepresenteerd. Ik ben erg onder de indruk. Het wordt een schitterend winkelgebied rondom de nieuwe winkelstraat, met voor mij de werktitel x91Catharinastraatx92. De Aalmarkt gaat worden gebouwd en dat is erg belangrijk voor de (binnen)stad.

Na het clusteroverleg zie ik een interesssant plan voor transformatie van een kantoorpand, heb ik het stafoverleg Leiden-Noord/Zuidwest waar ik een prachtige en toepasselijke kerstbal krijg, spreek ik Lex over een goede bestuursadviseur, haal ik wederom lekker eten bij Bocconi en dan is de vergadering van de raadscommissie L&B. Een volle agenda met onder andere voor mij: de Morspoortgarage. Aan het begin van de vergadering wordt de parkeergarage van de agenda verdaagt tot eind januari. Dat was de laatste commissievergadering van 2011. Nu wel toe aan een biertje.

