Allegaartje

Een vrijdag met papier en ik ga met Jolanda kijken op een plekxa0waar een bouwplaats aanstaande is.
Ik maak regelmatig fotox92s van dingen die ik zo tegen kom. Soms twitter ik die maar ik zet er weinig op mijn log. Misschien is dat toch wel eens aardig voor een keertje. Ik selecteer er een aantal uit het allegaartje op mijn directory en plaats hier enkelen.


Anton Pieck legde geregeld bezoekjes af en kwam zo buiten Kaatsheuvel en Bloemendaal. Herken je de steeg?


Het etentje van de coalitie in een pannenkoekrestaurant op de Beestenmarkt (2011).


Het etentje met de PvdA-fractie in El Gaucho op de Beestenmarkt (2012).


Een nieuwe toekomst voor de Grote Vink? Krijgt Leiden een zeejachthaven? (RAP 2012).


Zo kxe0n je ruimte maken voor het grootwinkelbedrijf (Grote Marktstraat 2012).


Een bezoekje aanxa0het gemeentehuis van Voorschoten (2012).


Leiden kende vroeger meerdere kastelen in haar stad en directe omgeving. Nog niet zo lang geleden kon je de contouren van dit kasteel nog ontwaren vanuit de lucht (2011).


Een blik vanuit het ROC Lammenschans op de grote vlakte en de oude schoolgebouwtjesxa0waar straks de studentencampus gaat verrijzen (2011).


Het is nu nog een gat. Maar dit stond er vroeger. Mooi he?! Zox92n 36 jaar geleden werd het Leidse magazijn en distributiecentrum van Van Nelle aan de Aalmarkt 17 gesloopt. Volgend jaar wordt op die plek het winkelgebied Aalmarkt gebouwd (RAP 2011).


Werkbezoek aan college van Delft (2011).


Werkbezoek aan college van Delft (2011).

