RvS

Op 11 juni staat het derde en laatste bestemmingsplan van de Aalmarkt op de rol bij de Raad van State. Normaal ga ik nooit naar die zittingen maar voor een 2e keer maak ik een uitzondering op die regel. De Aalmarkt is een van de prio’s en in mijn ogen erg belangrijk voor de (binnen)stad. Daarom ga ik mee. Ter voorbereiding van die zitting heb ik een werkoverleg met het team. Dan een periodiek overleg over de bouw van de 2 ondergrondse parkeergarages, een wethouderspreekuurafspraak, een interview met het LD, een gesprek met het SVN en de Rabobank over starters op de woningmarkt en startersleningen, en dan naar het 3e RAP-debat over “Leiden in de Randstad” en dan toegespitst op de woonmarkt. En dat op een bijzondere locatie. Het vindt namelijk plaats in de snijzaal van de voormalige faculteit anatomie…

