Melanie

Vrijdag waren er, behalve veel mappen en ander werk, taart en pannenbier. Het hoogste punt van de nieuwe V&D/Sting is bereikt. Mooi moment. De verbouwing binnen V&D is nu goed zichtbaar op alle verdiepingen. Wat een megaoperatie. Maar het wordt straks mooi.
En ik werp een blik in de giga-fietsenkelder onder de V&D. Aanwinst voor de binnenstad! Ik loop voor het eerst ònder de V&D door, van Breestraat naar Aalmarkt. Een megakelder om 1000 fietsen te kunnen stallen.

Heden ga ik na het clusteroverleg, met de SP kijken naar de bouw van het Eduard IJdo-complex. Het vordert gestaag; wordt fraai. Dan stafoverleg Ruimtelijke Ordening, ik geef de rampendienst weer terug aan de burgemeester, ik overleg met een ontwikkelaar over zijn inbreidingsproject, Ons Doel komt onderhandelen, de stuurgroep vergadert over de VVD-campagne boven een bak chinees, en ik ga luisteren naar Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus.

