College

Na het clusteroverleg ga ik voorlezen. En niet voor het eerst. Dit jaar ben ik wederom te gast bij Teddy Kids. Dit alles in het kader van Nationale Voorleesdagen, een mooi initiatief van de Stichting Lezen. Ik lees voor uit onder andere het Prentenboek van het Jaar “Krrrr…okodil”.

Dan naar de Hogeschool waar ik ook dit jaar weer college geef. Tweedejaars rechtenstudenten gaan aan de slag in dit blok met het ruimtelijke ordeningsrecht en met bestemmingsplannen. En ik trap het blok af met een college over bestemmingsplannen in de praktijk aan de hand van een mooie casus, Transvaal en de Morspoortgarage. Ik vind het leuk om college te geven en werk altijd graag mee aan het verzoek van de Hogeschool Leiden.
Verder heb ik de stafoverleggen Ruimtelijke Ordening, en Publiekszaken. ’s Avonds geen fractie want de VVD Leiden heeft haar nieuwjaarsreceptie en tevens de officiële start van de verkiezingscampagne.

